E-target

ETARGET reklama - je textová internetová reklama pozostávajúca z titulku, popisu a adresy webovej stránky. Je typom kontextovej reklamy, čo znamená, že je na základe výberu relevantných kľúčových slov zacielená na úzky okruh potenciálnych zákazníkov a funguje na princípe PPC platby, ktorý umožňuje platiť iba za kliknutie, resp. za zobrazenie vašej reklamy vo vyhľadávačoch, internetových katalógoch a v súvisiacich článkoch.

PPV (Pay Per View) - v preklade platba za zhliadnutie,je jeden z modelov platieb za reklamu na internete (za zverejnenie reklamy na webových stránkach). Model PPV znamená, že inzerent platí za počet zhliadnutí webové stránky s umiestnenou reklamou (reklamným bannerom) bez ohľadu na to, koľko zákazníkov skutočne na reklamu kliklo.

Click rate - (niekdy tiež click-rate alebo clickrate) je pojmem z oblasti internetové reklamy. Ide o pomer počtu kliknutí k počtu zobrazení reklamného prvku a vypovedá o účinnosti danej reklamy. Click rate sa udáva v percentách. Vypočíta sa jednoducho: 

Click rate (%) = počet kliknutí na reklamu / počet zobrazení reklamy * 100

Kontextová reklama - je typ internetovej reklamy, ktorá má formu textového reklamného odkazu na web stránku inzerenta zverejnenej na web stránke poskytujúcej reklamný priestor. Spravidla obsahuje nadpis, krátky popis a URL adresu web stránky na ktorú odkazuje.

Retargeting – presmerovanie animácie, je forma on-line cielenej reklamy. On-line reklama je zameraná na spotrebiteľov na základe ich predchádzajúcich internetových akcií v situáciách, kde tieto akcie neviedli k predaju alebo konverzii.

Vyhľadávanie

© 2013 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma! Webnode