Google adwords
PPC Google Adwords - pomáha priviesť na vašu webovú lokalitu viac návštevníkov so záujmom o váš obsah. Ak vami vybraté kľúčové slová zodpovedajú tomu, čo ľudia hľadajú, zobrazí sa vaša reklama vedľa výsledkov vyhľadávania Google alebo nad nimi. Platíte len vtedy, keď používateľ klikne na vašu reklamu, aby získal ďalšie informácie.
Kľúčové slová (key words) - sú zaužívaným výrazom pre označenie slov vyskytujúcich sa v texte určitej témy častejšie ako je to bežné. Termín kľúčové slovo je výraz často skloňovaný v jazyku internetových vyhľadávačov a všeobecne internetového vyhľadávania.
Reklama - je publikovanie, podpora a komunikácia informácií alebo názorov o výrobku alebo službe, prípadne organizácii, so zameraním na potenciálny trh.
Reklama vo vyhľadávačoch (SEM – Search Engine Marketing) – je jedným z nástrojov na rýchle zviditeľnenie web stránky na internete. SEM je jedna z foriem ako podporiť predaj produktov a služieb na internete formou sponzorovaných, platených odkazov zobrazujúcich sa na prvých miestach vo vyhľadávačoch. Pôsobí na široké spektrum potenciálnych klientov kdekoľvek a kedykoľvek bez akejkoľvek veľkej námahy.
Konverzia – Pomocou konverzie môžeme sledovať, ktoré kľúčové slová a kliknutia vedú k určitým krokom, napríklad k registrácií na odber bulletinov, stiahnutiam, nákupom. Dozvieme sa o najefektívnejších kľúčových slovách.
Reklamná kampaň – združuje reklamné a marketingové aktivity s jasným plánom a jediným cieľom – osloviť čo najväčší počet zákazníkov a maximalizovať zisk.
CZK – cena za kliknutie – cenová ponuka na určenie najvyššej sumy, ktorú môžeme zaplatiť za kliknutie na reklamu.