PPC na Facebooku
Banner – predstavuje základný reklamný komunikačný prvok na internete, charakteristický možnosťou dostať sa pomocou jediného odkazu priamo k potenciálnemu obchodníkovi, resp. zákazníkovi, nevtieravou a neagresívnou formou.
CPC – (cost per click) - neplatí sa za zobrazenie reklamy používateľom, ale za samotné kliknutie na ňu. Takáto forma reklamy sa hodí pre presné zacielenie na určitú skupinu ľudí. Ďalšiou výhodou je, že čím vyšší počet preklikov máte nastavený, tým je nižšia cena reklamy.
Reklama pri odhlásení:
- Reklama zobrazená po odhlásení z Facebooku,
- Pomerne nový a zatiaľ málo využívaný typ Facebook reklamy,
- Veľký reklamný banner,
- Ako nevýhodu by sme mohli chápať fakt, že množstvo používateľov neukončí prácu s facebookom odhlásením.
Reklama na relevantnom mieste – každý, kto propaguje svoje produkty, služby či webové stránky má záujem, aby sa jeho reklamné kampane cielene zobrazovali publiku, ktoré má o propagovaný predmet záujem.Je to teda typ propagácie, ktorý zabezpečuje aby sa kampane zobrazovali cieľovej skupine a práve tam, kde je obsah kampane relevantný s obsahom stránky, na ktorej sa zobrazuje
Základné typy Sponzorovaných príbehov (sponozored stories):
- príbeh zameraný na získavanie fanúšikov,
- príbeh zameraný na propagovanie príspevku,
- Kombinácie rozšírených nastavení.